onsdag 16 januari 2013

Kattsockswip...

Före årsslutet fantiserade jag om ett inte-tänka-så-mycket-projekt jag skulle njuta av under ledigheten. Kattsockar påbörjades men jag ägnade mig mer åt att läsa och dega än sticka så det kattprojektet pågår fortfarande. Det är rätt skönt enkelt med raggisar jag stickat förut. Dessutom är mönstret från en bok i min hylla så jag arbetar aktivt på nyårslöftet kan man säga. =)

Så här såg det under helgen. Nu hoppas jag att mitt enda nystan räcker till storlek L. Katten har jag broderat på hällappen. 


Translation
Before the end of 2012 I imagined myself with a not-think-so-much-project to enjoy during the holidays. Catsocks were started but I ended up reading and being lazy than knitting so the project is still in progress. It is nice with socks in a pattern I've knitted before. The pattern is also from a book in my shelf so you could argue that I am actively working on my 2013-resolution. =) 

This is how the project looked like during the weekend. Now I just hope the only skein is enough for size L. The cat is embroidered on the healpatch. 

Inga kommentarer: