onsdag 3 april 2013

En bra påsk...

I allt soligt lugn hann jag med att sticka klart alla bäbissockar, sy ihop min lila (på tok för stora) "Que sera"-cardigan, sticka första ledtråden i Game of Thrones KAL:en, testa provlapp och sticka en snowdropsocka. Just ja, en av våra fönsterchilis blev uppäten! Alla plantor dignar av frukt nu eftersom vi planterade så sent förra året och vi kunde inte låta bli. Het men god. =)

Piment d'espelette

First clue
A good easter. In all the sunny calm I had time to knit all babysocks, sew together my purple (way too big) "Que sera"-cardigan, knit the first clue of the Game of Thrones KAL:en, test and knit a snowdropsock. Also, one of our windowchilis got brutally eaten. All the plants are full of fruit now since we planted so late last year and it was hard to resist. Hot and good! 

Hope you all had a hot but good easter too!

2 kommentarer:

Liisa sa...

Ska bli kul att se hur kal-projektet utvecklas!

'ulliganen sa...

Tyvärr känns det sådär just nu. Tänker mig att det nog blir en cowl men jag har svårt att föreställa mig att det skulle gå åt så mkt garn till det..? Man får väl repa upp och använda om sen om det bli pajas. Men det är ju kul med kal iaf =)