fredag 27 maj 2011

Bloggvetenskap?

Tänkt en del på mina tidigare inlägg och vad jag egentligen planerar att göra med mitt utrymme och dela med mig av här på bloggen. De tidigare inläggen har alla en karaktär av idag-har-jag-dagbok, antagligen eftersom jag skriver för att ni som känner mig läser, med inslag av mitt hantverk och pyssel. Jag tänker fortsätta med den formen, bara minska styrkan i den första delen och öka styrkan i den senare karaktären, Slöjdardagboken. Klubbat! Får se om klubbningen fungerar när det kommer till verkställigheten.

Ja, jag vet att det är fredag kväll. Snart är det riktig sommar och jag ska dränkas i kultur! Så njut nu, för sen kommer jag inte ha tid att blogga ;) Istället tar jag tiden jag har nu och letar upp bilder från mitt mastodontprojekt: Imperiet i korsstygn som trollet fick i julklapp (fast tre månader för sent, eftersom jag är lite tidsoptimist! =)

Teasers. Fler bilder i senare inlägg.



Inga kommentarer: