lördag 21 januari 2012

Modig i blått!

Insåg när jag loggade in här i början av veckan att något hade hänt med besöksstatistiken. Jodå, jag registrerade bloggen till att finnas med på Stickameras lista på stickbloggar på svenska och i veckan kom den upp där! Kul, även om jag måste få säga att bloggen också innehåller annat än stickning. =) Roligt nog har jag också upptäckt det där lilla google reader som gör att det inte verkar så krångligt att följa många bloggar samtidigt. Det här med datorer får ta sin tid... Å, lämna gärna ett avtryck om ni läser så jag kan följa er =) Och kolla för allt i världen in stickamera.se - där kan man hitta mycket bra!

Igår och idag har jag snackat kvinnofrågor och stickat provlapp. Har ännu fegat för mycket för att sticka ett plagg för kroppsdel som inte är händer, fötter, huvud eller hals. Krav ett - täcka någonting annat än dessa delar. Krav två - sikta på noll granar och svarta stygn. Så nu blir det en enkel bolero i svärmorsgarnet =)



Inga kommentarer: