söndag 3 juli 2011

Värmeslag..

..eller inspirationsslag? Vet inte vilket men starkt är det. Allt är fullt av möjligheter och planer. Det enda är att jag inte förstår när man slutar tycka att helgerna är för korta.. antagligen aldrig när man jobbar heltid. Hantverk kommer inte högst upp på listan under veckorna. Men jag planerar, ritar och antecknar. För senare.



Min kamera är enkel men under rätt förhållanden helt ok. Gått promenad med kameran i högsta hugg. Trollet tycker det är kul, utom när jag måste stanna hela tiden för allt är så vackert i kvällssolen. Ni kan ana den ovan. Jag har också firat födelsedag med finaste folket, fotbollsfest och bullar. Fotbollsfejder är faktiskt underskattade, liksom bullbak till tonerna (?!) av Metallica. 


På skapandefronten är det fortsatt illa men jag har pärlplattat, för första gången i vuxen ålder, en present i form av en väldigt känd vit katt med rosett på huvudet till en liten. Detta av min egen födelsedagspresent. Och ja, jag erkänner, jag trodde nog inte det skulle vara så roligt att pärlplatta. Men det är det och jag har redan köpt en krokodilplatta och fler gröna pärlor. Mycket uppskattat =)


Lite ojämn rapport. Glad sommar! =)


Inga kommentarer: