söndag 2 december 2012

Rastlös första advent..

Glad advent!

Omöjligt rastlös dag hos mig idag. Jag är så lycklig över vädret och har haft en riktig snutthelg men pysselmässigt far jag omkring som en nikotinstinn tonåring insnöad i en stuga med bara godtrogna föräldrar och granar omkring: jag tar på allt, humöret är en okontrollerad dalbana och lösningarna har alla försvunnit ur sikte. En maska på en lila filt, en anna på den sista mössan, lite på en jultröja, bokmärken, broderad ordtavla, krympplast, garnsortering och en försenad adventsljusstake. Men ingenting biter så jag schiiiter i och njuter av att jag har pysslat med trollet mest hela veckan.

Ett ljus gjorde det lite bättre och nu ska jag tända det en liten stund till. Glad 1:a advent på er!


 
Translation
Restless sunday without anything wanting to be done. Happy Sunday!

Inga kommentarer: